Uszkodzony artykuł/wada towaru
Wybierz inny rodzaj zgłoszenia
Zaginiona przesyłka
Reklamacja transportowa
Braki elementów zamówienia
Imię i Nazwisko klienta lub nazwa Firmy *
Ulica *
Numer *
Miejscowość *
Kod pocztowy *
Kontaktowy numer telefonu *
Kontaktowy adres email *
Numer konta bankowego klienta *
Numer zamówienia *
Data zakupu *
Data stwierdzenia wady towaru *
Data dostawy *
Nazwa Towaru *
Nazwy lub numery reklamowanych elementów *
Opis zgłoszenia *
Żądania klienta dotyczące rozpatrzenia reklamacji *
Do zgłoszenia dołącz zdjęcia (do 5 zdjęć). Zdjęcia są nieodzownym elementem reklamacji. Dodaj zdjęcia uszkodzeń (w celu doprecyzowania można dodać oznaczenia wskazujące uszkodzenia na zdjęciu). Dopuszczalne typy plików: gif, jpg, jpeg, png, doc, docx, xls, xlsx, pdf, txt. Maksymalny rozmiar pliku to 20MB.
Załącznik
Załącznik
Załącznik
Załącznik
Załącznik
Klauzula informacyjna RODO
Informujemy, że Twoje dane podane podczas składania reklamacji zostaną przetworzone tylko i wyłącznie w celu realizacji zlecenia reklamacji. Administratorem danych osobowych jest: Grupa Chrobry Sp. z o.o. z siedzibą w Markach, przy ulicy Kościuszki 43. Informujemy również, że masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, zmiany, usunięcia oraz przenoszenia swoich danych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rozpatrzenia złożonej reklamacji *
Wyślij zgłoszenie